В Одесі розпочала свою роботу система логістичного управління DocPort в порту.

В Одеському морському порту реалізували нову систему управління рухом вантажних автомобілів під назвою DocPort, що сприятиме покращенню логістичних процесів.

Про це повідомило ДП "Адміністрація морських портів України", передає Укрінформ.

Головна мета DocPort полягає у скороченні черг на в'їзді до порту, зменшенні простоїв вантажівок, стабілізації автомобільного потоку та підвищенні ефективності обробки вантажів. Система дозволяє зберігати інформацію про вантажі та автопарк, готувати документи для в'їзду, контролювати черги та швидко реагувати на непередбачувані ситуації, наприклад, у разі поломки транспортних засобів, - зазначається у повідомленні.

Раніше до DocPort були підключені порти в Рені, Ізмаїлі та Чорноморську.

Як наголошують в АМПУ, автоматизована система дозволяє заздалегідь оформлювати перепустки для водіїв і передавати їх у зручному форматі -- одразу в месенджер. Для цього потрібен будь-який пристрій (телефон, планшет, ноутбук) з доступом до інтернету. DocPort працює через механізм "дозованого заїзду": водії чекають на спеціальних майданчиках, де можуть активувати свої перепустки. Завдяки цьому активну перепустку в порт отримують ті машини, які фактично готові до в'їзду на територію. Уся інформація зберігається в єдиній базі, тому водія та авто потрібно зареєструвати лише один раз -- ці дані будуть доступні в усіх портах, які підключені до системи (за наявності договорів).

Система була повністю створена фахівцями ДП "АМПУ" і є безкоштовною для всіх учасників ринку. Вона також відкрита для підключення інших компаній, які займаються обробкою вантажів.

Згідно з наданою інформацією, в період з січня по березень 2025 року українські морські порти здійснили обробку 23 мільйонів тонн вантажів, що на 4,8 мільйона тонн нижче в порівнянні з таким же часом минулого року.

Інші публікації

У тренді

novanews

При передруку матеріалів, активне посилання на джерело є обов'язковим.

© Інтернет-видання новин Одеси | novanews.com.ua. All Rights Reserved.