Новий водопровід для Миколаєва завершено на 70%, його планують ввести в експлуатацію до кінця липня, - повідомив віцепрем'єр Кулеба.

Роботи з будівництва водогону від річки Південний Буг до Миколаєва виконані на 70%, його планують запустити до кінця липня.

Про це віцепрем'єр-міністр з відновлення - міністр розвитку громад та територій Олексій Кулеба розповів під час "Години запитань" до уряду у Верховній Раді, свідчить стенограма засідання, оприлюднена на сайті парламенту.

"Це надзвичайно важливо для наших регіонів Миколаївщини, Одещини. Я хочу сказати, що реалізація цього проєкту відбувається і відбувається досить швидкими темпами. На сьогоднішній день ми можемо констатувати, що близько 70% робіт вже виконано. І ми плануємо на кінець липня, дійсно, вийти з вже повністю реалізованим цим, досить великим, інфраструктурним проєктом", - розповів Кулеба.

Він підкреслив, що проект був вдосконалений, що дало змогу заощадити більше ніж 2 мільярди гривень.

Згідно з висловлюваннями Кулеби, його міністерство планує звернутися з проханням перенаправити ці фінансові ресурси на втілення нових інфраструктурних ініціатив в Одеській, Миколаївській та Дніпропетровській областях.

Хто займається будівництвом нового водопроводу для Миколаєва?

У квітні цього року Служба відновлення та розвитку інфраструктури Дніпропетровської області уклала три контракти з ТОВ "Група компаній "Автострада", заснованим бізнесменом Максимом Шкілем, без проведення відкритих тендерів. Ці угоди стосуються будівництва водогону, який з'єднає річку Південний Буг з Миколаєвом, і загальна вартість проекту становить 6,23 мільярда гривень. Відповідно до тендерної документації, розміщеної в системі Prozorro, роботи мають бути завершені до 6 червня 2025 року.

Отже, підрядників, що займаються будівництвом, було змінено. У листопаді минулого року Служба відновлення та розвитку інфраструктури Миколаївської області, виходячи з результатів тендерів, доручила зведення цього водогону трьом компаніям на загальну суму 7,44 млрд грн. Зокрема, угоду на будівництво першої ділянки уклали з ТОВ "Група Компаній "Автострада" на суму 2,28 млрд грн, для другої ділянки контракт отримало ТОВ "Укртрансміст" за 2,53 млрд грн, а третю ділянку буде зводити ТОВ "Ростдорстрой" за 2,63 млрд грн.

Це викликало обурення з боку власника "Автостради" Шкіля, який заявив, що його компанія має більше можливостей виконати роботи вчасно. Після цього керівництво Держвідновлення (колишній "Укравтодор") захотіло провести нову закупівлю, але з цим не погодився безпосередній замовник - Служба відновлення у Миколаївській області. Том Держвідновлення у березні 2025 року змінило замовника в закупівлях щодо будівництва водогону в Миколаївській області - замість місцевої служби замовником стала Дніпропетровська служба відновлення.

Новий замовник змінив інженерів-консультантів будівництва на ТОВ "Вассеркрафт бюро", яке провело нові розрахунки вартості водогону зі зміненими конструктивними рішеннями. Зокрема, потужність водогону зменшили на третину - зі 160 до 120 тисяч кубометрів на добу.

Інші публікації

У тренді

novanews

При передруку матеріалів, активне посилання на джерело є обов'язковим.

© Інтернет-видання новин Одеси | novanews.com.ua. All Rights Reserved.