Фокстрот збільшив кількість своїх магазинів, що надають послуги для нечуючих клієнтів, до 30.

Наприкінці листопада 2024 року компанія розширила кількість магазинів, де доступний сервіс "Безбар'єрний Фокстрот", що призначений для обслуговування покупців з порушеннями слуху. Зокрема, послуга стала доступнішою у містах Дніпро, Київ, Львів, Одеса та Харків. Це вдалося реалізувати завдяки співпраці з громадською організацією "Громадський рух "Соціальна Єдність", а також завдяки підготовленості персоналу та модернізації магазинів. Як наслідок, розширення цього сервісу сприятиме забезпеченню рівних можливостей та доступу до товарів і послуг мережі Фокстрот для осіб, які спілкуються жестовою мовою.

Сервіс функціонує в режимі реального часу. У торгових точках розміщено планшети з встановленим програмним забезпеченням, а також QR-коди, які дозволяють викликати онлайн-перекладача жестової мови. На веб-сайті Foxtrot.ua доступний веб-віджет "Вушко", що забезпечує одночасний зв'язок з оператором контакт-центру та перекладачем жестової мови.

"Ми прагнемо забезпечити всім клієнтам рівні можливості для комфортного шопінгу, тому постійно вдосконалюємо наші сервіси та процеси. Збільшення масштабу дії сервісу перекладача ЖМ саме в магазинах -- це стратегічне завдання нашої компанії в рамках соціальної відповідальності. Це однозначно є підтвердженням того, що ми налаштовані активно і розвиваємося в напрямку безбар'єрності постійно. Також продовжуємо співпрацювати з громадськими організаціями, які допомагають адаптувати робочі процеси для забезпечення інклюзивності", -- розповідає Леся Нікуліна, керівниця відділу торгового маркетингу компанії, кураторка та ініціаторка проєкту "Безбар'єрний Фокстрот".

У 2023 році компанія Фокстрот, у співпраці з громадською організацією "Громадський рух "Соціальна єдність", реалізувала інноваційний сервіс для спілкування з покупцями з вадами слуху, використовуючи онлайн-перекладачів жестової мови. Цей проєкт, що отримав назву "Безбар'єрний Фокстрот", став першим таким рішенням на українському ринку.

Крім того, у вересні 2024 року компанія реалізувала нововведення -- інтеграцію електронного посвідчення нечуючої людини, DEAF ID, в програму лояльності. Завдяки цьому клієнти з таким посвідченням можуть оперативно отримувати знижки та спеціальні пропозиції. Також DEAF ID усуває потребу у наданні документів і пояснень під час покупок, роблячи процес максимально комфортним і швидким.

Ще однією важливою ініціативою є титрування рекламних роликів жестовою мовою, що дозволяє ще ширшій аудиторії знайомитися з новинами компанії.

Варто відзначити, що цієї Чорної п'ятниці послуга з обслуговування нечуючих покупців жестовою мовою користувалася підвищеним попитом, в тому числі -- при оформленні техніки в кредит.

Довідка. З 2021 року Фокстрот є учасником спільноти "Бізнес без бар'єрів", яка об'єдналася навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської "Без бар'єрів", спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців. Також це перший в Україні бізнес (2023-2024 рр), який ініціював, інвестував у запуск і реалізацію сервіс комунікації з покупцями з порушенням слуху Connect PRO, Connect QR і Connect Web, а саме -- із залученням онлайн-перекладача жестової мови безпосередньо в торговій залі та на сайті Foxtort.ua.

Інші публікації

У тренді

novanews

При передруку матеріалів, активне посилання на джерело є обов'язковим.

© Інтернет-видання новин Одеси | novanews.com.ua. All Rights Reserved.