"Відновлення роботи не планується": У H&M Швеції прокоментували заклики повернутися на російський ринок.
Рітейлер та виробник одягу H&M не має намірів відновлювати свою діяльність на російському ринку.
Цю інформацію підтвердили представники шведської компанії в розмові з російським інформаційним агентством РБК.
"На даний момент компанія H&M не має намірів відновлювати свою діяльність у Росії", - зазначили представники бренду.
Інформація про можливе відновлення діяльності іноземних брендів на російському ринку, які залишили країну після вторгнення Росії в Україну у 2022 році, почала з'являтися на фоні відновлення прямих переговорів між Росією та США, що стало можливим після повернення Дональда Трампа до президентського поста у Сполучених Штатах.
Переважно такі чутки виникали з боку російських чиновників. Зокрема, "Союз торгових центрів" РФ висловив заклик до повернення популярних серед росіян ритейлерів, серед яких H&M, японська Uniqlo та іспанська Inditex, яка управляє брендами Zara, Bershka і Massimo Dutti. У цій організації зазначили про готовність подолати логістичні виклики та "супроводжувати безперешкодну реінтеграцію" іноземних компаній. В Inditex відмовилися коментувати ці чутки щодо можливого повернення на російський ринок, наголосивши на продажу свого бізнесу в країні ліванській групі Daher восени 2022 року.
Проте південнокорейське агентство Yonhap писало, що перспективи повернення на російський ринок оцінюють великі південнокорейські компанії - Hyundai Motor Group, Samsung і LG Electronics.
За підсумками російсько-американських переговорів у Саудівській Аравії один з учасників кремлівської делегації, голова Російського фонду прямих інвестицій (РФПІ) Кирило Дмітрієв заявив, що очікує повернення низки американських компаній на ринок РФ "вже у другому кварталі 2025 року". Однак поки що жодна з компаній не зробила офіційної заяви про відновлення роботи в Росії, визнавав прессекретар Путіна Пєсков.
Як повідомлялося, шведський ритейлер H&M, власник другої за величиною в Європі мережі магазинів одягу, призупинив роботу у Росії одразу після початку російського вторгнення в Україну, а у грудні 2022 року закрив останній із 146 магазинів у РФ. У червні 2024 року H&M вирішив ліквідувати свою дочірню компанію у Росії.
З листопада 2023 року H&M розпочав процес відновлення діяльності своїх магазинів в Україні.
H&M була заснована у 1947 році у Швеції. Крім бренду H&M, компанії належать також марки COS, Monki, & Other Stories, Weekday, ARKET та Afound, а також мережа магазинів товарів для дому H&M Home.
Перший бутик H&M з'явився у Києві в 2018 році. Протягом наступних трьох років рітейлер відкрив близько десяти нових магазинів у столиці, Харкові, Одесі та Львові. У 2022 році H&M планував запустити онлайн-магазин в Україні.