Компанія "Київпастранс" уклала угоду з "Татра-Юг" на постачання трьох нових трамваїв за цінами, які були встановлені минулого року. Загальна вартість угоди складе 288 мільйонів гривень.

Комунальне підприємство "Київпастранс", підпорядковане Київській міській раді, 4 лютого оголосило про результати тендеру, в якому компанія ТОВ "Татра-Юг" виграла контракт на постачання нових трамваїв на суму 288,35 мільйона гривень.

Цю інформацію оприлюднено в платформі "Прозорро", інформують "Наші гроші".

Цього року виробник планує поставити три трисекційні низькопідлогові трамвайні вагони моделі К1Т306 на загальну суму 96,12 млн грн, що еквівалентно приблизно $2,3 млн. Виробництво цих вагонів має локалізацію на рівні 73%.

У листопаді 2024 року компанія "Київпастранс" вже оформляла замовлення на п'ять аналогічних трамваїв у "Татра-Юг" за майже таку ж вартість.

Трамваї, випущені у 2024 році, мають довжину 27 метрів і обладнані однією кабіною, чотирма двостулковими дверима, 67 сидіннями, трапом та одним місцем для інвалідного візка. Вони оснащені системами кондиціонування, опалення та вентиляції, а також аудіоапаратурою, відеоспостереженням, вісімнадцятьма зарядними пристроями для гаджетів, автономним ходом на відстань 1,5 км, а також місцями для валідаторів і роутера Wi-Fi.

До осені минулого року Київ замовляв трамваї через "Прозорро" ще перед повномасштабним вторгненням Росії в Україну.

У 2019 році в Україні вартість п'ятисекційних низькопідлогових трамваїв "Електрон" Т5В641 довжиною 30 метрів становила 49,44 мільйона гривень, що еквівалентно $1,82 мільйона. У той же час, польські трисекційні низькопідлогові трамваї Pesa Twist 71-414К завдовжки 26 метрів мали ціну 56,45 мільйона гривень, або $2,09 мільйона.

Ще раніше, у 2018 році "Київпастранс" замовляв у "Татра-Юг" трисекційні трамваї К1М6 довжиною 27 м із 70% низької підлоги на 51 сидіння за 42,89 млн грн, або $1,54 млн.

Щодо цього тендеру, до замовника звернулося підприємство, яке повідомило, що є виробником п'ятисекційних трамваїв "Електрон" Т5B641, які наразі успішно експлуатуються в Києві. Представники компанії зазначили, що вони не можуть взяти участь у торгах через обмеження "не більше трьох секцій". Вони вказали, що трамваї довжиною 27-30 метрів можуть мати чотири, п’ять або більше секцій, адже збільшена кількість секцій при однаковій довжині сприяє зменшенню виносів кузова під час проходження поворотів колії. Компанія запросила змінити вимогу на "не менше трьох секцій".

Замовник відмовився, пояснивши, що при розробці технічних специфікацій було враховано особливості території історичного центру на Подолі. Він зазначив, що при цьому враховувалися ландшафтні умови, пов'язані з кривими рейкового полотна трамвайних маршрутів, а також негабаритні виноси кузова, поряд з великою кількістю автомобілів, які рухаються поруч або паркуються в напрямку трамвая. Тому параметри, які він вказав у тендерній документації, є першочерговими. Зазначимо, що ремонтна база цехів депо спроектована для обслуговування односкладових трамваїв.

Проте, згідно з переліком пунктів доставки, лише один з трьох трамваїв призначений для Подільського депо, тоді як решту двох направлять до депо імені Шевченка та Дарницького депо.

Фірма отримала замовлення без конкуренції, бо на торги більше ніхто не прийшов. Для участі потрібен був аналогічний договір на поставку нових трамваїв за 2017-2024 роки.

Одеська компанія "Татра-Юг", яка має статутний капітал у 20 мільйонів гривень, належить Валентині Коваль, а також ТОВ "УкрАгроСоюз", власниками якого є Інесса, Вадим і Анатолій Кердівари. Анатолій Кердівари виконує обов'язки керівника цієї організації.

Як стало відомо, з 1 лютого в Києві тимчасово призупинили роботу трамваїв №14 і №18, які забезпечують сполучення між Подолом, Центральним залізничним вокзалом та районом Відрадний.

Інші публікації

У тренді

novanews

При передруку матеріалів, активне посилання на джерело є обов'язковим.

© Інтернет-видання новин Одеси | novanews.com.ua. All Rights Reserved.