EVA поділилася інформацією про кількість нових магазинів, які були відкриті мережею в першій половині року.
Ритейлер інвестував 150 млн грн у розвиток мережі, модернізацію та ребрендинг
Протягом першого півріччя цього року компанія EVA відкрила 29 нових торгових точок. Серед них 16 виконані в концепції "Жіноча енергія", як повідомляє пресслужба підприємства. Станом на 30 червня ритейлер має в своєму розпорядженні 1127 діючих магазинів, з яких 143 представлені у форматі "Жіноча енергія" та 3 -- під брендом EVA BEAUTY.
Протягом останніх шести місяців компанія вклала приблизно 800 мільйонів гривень у свій розвиток. Основними напрямками інвестицій стали розширення мережі, модернізація та ребрендинг, на які було витрачено близько 150 мільйонів гривень. Серед інших важливих кроків – придбання логістичного комплексу в Броварах у партнерстві з Dragon Capital, а також розширення мережі терміналів самообслуговування та впровадження нового формату магазинів.
EVA провела модернізацію розподільчих центрів свого інтернет-магазину у Львові та Броварах, що дозволило збільшити максимальну потужність обробки замовлень з 12-15 тисяч до 20 тисяч на день для кожного складу. В рамках цього проекту були вдосконалені процеси на дільницях фінального відбору, контролю та пакування, а також на ділянках консолідації замовлень, з акцентом на автоматизацію та роботизацію, повідомляє пресслужба компанії.
Були створені та впроваджені нові ергономічні столи, які знизили навантаження на пакувальників, серед яких значна частина – жінки. Також здійснено програмні доопрацювання для оптимізації процесів відбору та контролю інтернет-замовлень. У результаті цих змін продуктивність працівників у зоні контролю та пакування зросла на 75%, кількість помилок при упаковці замовлень зменшилася до 0,013%, а операційні витрати на контроль і пакування скоротилися на 40%. Крім того, середній час збору замовлення вдалося зменшити майже на 2,5 години.
EVA має намір розширити свою кур'єрську службу. У планах компанії — вивести сервіс на нові ринки в Одесі та Харкові. У Дніпрі, Львові та Києві, за підсумками першого півріччя 2025 року, 68% доставки виконуватиметься власними силами. Частка доставки замовлень до пунктів видачі у магазинах також зросте — з 54% наприкінці 2024 року до 64% до середини 2025 року.
У першій половині 2025 року трафік інтернет-магазину компанії зріс на 26% у порівнянні з тим же періодом 2024 року. Кількість замовлень зросла на 35%, а товарообіг зріс на 56%. Маркетплейс EVA.UA пропонує більше 350 тисяч товарів, включаючи продукцію від самої EVA та від понад 130 партнерських продавців.
Більше третини замовлень на EVA.UA здійснюються через мобільний застосунок компанії. На кінець I півріччя він має понад 5,6 млн завантажень та понад 800 тис. активних юзерів на місяць. В першому півріччі компанія інтегрувала до застосунку функціонал VISUAL by EVA. Користувачі можуть віртуально приміряти засоби декоративної косметики та фарби для волосся просто в картці товару. Крім того EVA запустила сервіс індивідуальної консультації експерта-косметолога в чат-ботах Viber та Telegram. Наразі кількість підписників у чат-ботах EVA складає понад 2 млн.
В магазинах EVA продаються товари під 66 власними брендами. Їхня частка у продажах компанії в натуральному вимірі складає 37,88% у першому півріччі. У другому півріччі планується приділити увагу розвитку нових проєктів, таких як продаж б'юті-гаджетів, фітнес-аксесуарів, а також представити клієнтам нові продукти для фарбування, тонування та укладання волосся.
Компанія відзначила зростання доходів на 19% у першій половині 2025 року в порівнянні з таким же періодом 2024 року, досягнувши 14,8 мільярда гривень. Чистий прибуток склав 548 мільйонів гривень, а загальна сума податкових внесків становила близько 2,5 мільярда гривень.