Друга стадія ТРЦ Епіцентр у Чабанах запланована до відкриття навесні - Завтра.UA
Незабаром компанія Епіцентр має намір запустити другу стадію торгово-розважального комплексу на Одеському шосе, 8, неподалік від Києва. Будівельні роботи завершено на 97%, а рівень заповнюваності торгових площ становить 96%.
Торгово-розважальний комплекс на трасі Одеса
Реалізація другої черги торгово-розважального центру наближається до завершального етапу. Якірні магазини та оператори харчування вже активно займаються ремонтом, в той час як у спільних зонах тривають заключні роботи з оздоблення. Зокрема, установка вітринного скла та ролетів виконана на 85%, оформлення стель – на 92%, а підлог – на 95%. Фінішують роботи з монтажу фризів та оздоблення колон у коридорах і атріумах, а також успішно завершено встановлення освітлювальних приладів, звукового обладнання та систем оповіщення.
Ремонтні роботи наближаються до завершального етапу.
"Це довгоочікувана подія для нашої компанії, адже це перший проєкт, де Епіцентр виступає як девелопером, так і ритейлером. Ми не зупиняли будівництво ні на день, і зараз раді повідомити про високу будівельну готовність об'єкту, значний рівень наповненості орендарями та наближення дати відкриття", - прокоментувала директорка з концептуального розвитку мережі Епіцентр Вікторія Зеленська.
Компанія вперше реалізує концепцію, в якій поєднуються розважальні елементи, фуд-корт, власні формати shop in shop, а також магазини орендарів. Серед основних атракцій буде великий парк сімейного відпочинку EPILAND, який займає понад 5000 квадратних метрів.
Що стосується торговельної галереї, то її заповненість досягла вражаючих 96%. Навесні в ТРЦ планується відкриття магазинів таких відомих брендів, як Sinsay (1130 кв. м), Фокстрот (1022 кв. м), Victoria's Secret (95 кв. м), FAMO (76 кв. м), Brabrabra (50 кв. м), Секунда 32 (кв. м) і Буква (75 кв. м), а також інших. Додатково, концепція зони включає створення фуд-корту, до якого приєдналися Львівські круасани (52 кв. м), ресторан Menya Musashi (69 кв. м) та затишна кав'ярня Brewsel (26 кв. м).
Нещодавно в торгово-розважальному центрі відкрилися нові заклади: продуктовий ринок Food Market площею 3000 кв. м, зоомагазин Lapki на 400 кв. м, спортивний супермаркет Intersport з площею 1500 кв. м, дитячий магазин E.Pic на 1600 кв. м, канцтовари Пиши. Малюй площею 300 кв. м, супермаркет електроніки та побутової техніки ЦЕ ТЕ площею 1500 кв. м, а також магазин товарів для дому та побуту Галереї Деко площею 2600 кв. м. Серед новинок також представлені популярні формати shop in shop мережі Епіцентр.
Площа Epiland перевищуватиме 5000 квадратних метрів.
"Ми співпрацюємо з провідними національними та міжнародними роздрібними мережами, що є найкращим свідченням того, що концепція 'Епіцентр - EPILAND - орендна галерея' відповідає актуальним вимогам ринку і потребам споживачів", - підкреслила Катерина Весна, керівниця департаменту розвитку торговельно-розважальних центрів компанії Епіцентр.
Нагадаємо, перша черга ТРЦ Епіцентр в с. Чабани розпочала роботу у вересні минулого року. Двоповерховий торговий об'єкт загальною площею понад 96 000 кв. м було відкрито з усіма торговими форматами мережі Епіцентр, власним озером зі штучним водоспадом та підземним паркінгом, що слугуватиме надійним укриттям для відвідувачів у випадку повітряних тривог.